Stiahni si naše video úplne zdarma, kde nájdeš 8 jednoduchých cvikov, ktoré ti pomôžu riešiť najpálčivejšie problémy mamičiek po pôrode.

Týmito ľahkými cvikmi si môžeš za krátku dobu zlepšiť brušné svalstvo, posilniť svaly panvového dna alebo zmierniť bolesti chrbta.

Posilni svoje brušné svaly 🧘‍♀️ hneď po pôrode.

  • Vhodné pre čerstvé mamičky aj pre mamičky, ktoré chcú cvičiť pre svoje zdravie.
  • 8 skvelých cvikov na posilnenie brucha a panvového dna.
  • Cviky, ktoré pomôžu proti diastáze aj proti inkontinencii.
  • Cviky ktoré nezaťažujú chrbát.
  • Ideálne na každý deň.

* posielanie nepotrebných a obťažujúcich správ nechávame na iných.

 

Ako schudnúť po pôrode.

Počas tehotenstva sa každej budúcej mamičke vytvára väčšie množstvo estrogénu na ochranu svojho dieťaťa a po pôrode ostáva ešte na dlhší čas zvýšený.

Ako to súvisí s chudnutím po pôrode?

Tento hormón je zodpovedný za to, že ženy majú viac tuku ako muži čím to sťažuje možnosti chudnutia. Ale nezúfajte zhruba po 2 mesiacoch od pôrodu by sa mala hladina tohto hormónu ustáliť na optimálnej norme a vy za pomoci osvedčených rád, videí a plánov postupne nadobudnete späť svoju formu.

Cvičenia po pôrode sú nesmierne dôležité na predchádzanie problémov s diastázou, ktorá sťažuje život mnohým mamičkám po pôrode a napomáha spevniť svaly chrbtice, ktorá dostala zabrať počas náročného tehotenstva.

Online tréningy pre mamičky.

  • Potrebujete sa dostať späť do kondície rýchlejšie?
  • Zdá sa Vám, že necvičíte technicky správne alebo dostatočne efektívne, poprípade máte nejaký špecifický problém?
  • Chcete mať nad sebou kontrolu odborníka aby vás viedol a dohliadal na Vás?
  • Nebojte sa, máme pre vás možnosť cvičiť v pohodlí domova a pomohli Vám dosiahnuť požadované výsledky. Využite naše online cvičenie na doma pre mamičky, ktoré vás dostanú späť do kondície.