fitmaminy bolesť chrbta

Trápi ťa bolesť chrbta?

Začni sa hýbať a stiahni si toto jednoduché ale za to účinné cvičenie pre uvoľnenie bolesti chrbta v driekovej oblasti.

Či už si tehuľka, alebo mamička, s týmito jednoduchými cvikmi si hravo poradíš a zároveň rýchlo a bezpečne uľavíš svojmu chbtu.

"Zo všetkých práv, ktoré ženy majú, je tým najdôležitejším právo byť matkou"

fitmaminy som tehotná
fitmaminy som mama

BUDEM MAMA ! Dozvedeli ste sa tú najúžasnejšiu správu na svete? 🤰🤰🤰

Tak to nás veľmi teší a sme radi, že ste zavítali na náš web. Spolu s odborníkmi z rôznych oblastí pripravujeme pre Vás tie najhodnotnejšie informácie z oblasti zdravej výživy, cvičenia, bezproblémového pôrodu a celkovej psychickej a fyzickej pohody pre budúce mamičky.

 


fitmaminy bolavý chrbát

Kto sme

Každý sme iný, ale skvelo sa dopĺňame a spolu tvoríme tento úžasný priestor Fit maminy.

 

  • Vzdelávame vás a zároveň aj samých seba.
  • Všetky informácie overujeme skôr ako ich vypustíme do sveta.
  • Točíme stále nové a nové kurzy.
  • Odpovedáme na otázky, ktoré nám zasielate.
  • Spravujeme vlastný klub mamičiek v uzavretých skupinách.

MUDr. Zuzana Chovancová

Gynekológ

Mgr. Andrej Holík

pohybový inštruktor

MUDr. Katarína Vargová

Fyzioterapeut

PhDr. Jana Beňušková

psychológ

MUDr. Lucia Ďuricová

Pediater

Zdravý životný štýl a pohyb

Primeraná pohybová aktivita by mala byť prirodzenou súčasťou životného štýlu všetkých ľudí. O to dôležitejší je pohyb a zdravý životný štýl v tehotenstve a u žien po pôrode, kedy rozhodujeme za dva životy.

Za predpokladu, že pohybová činnosť je pravidelná, dlhodobá a realizovaná s dostatočnou intenzitou a v primeranom objeme má pozitívny vplyv na zdravie ženy a jej dieťaťa.

  • Zlepšuje činnosť srdca a cievneho systému.
  • Pozitívne ovplyvňuje krvný tlak.
  • Prehlbuje dýchanie, zlepšuje pľúcnu ventiláciu.
  • Zvyšuje svalovú vytrvalosť, svalovú silu, obratnosť a prispieva k udržaniu dobrej telesnej kondície.
  • Zvýšením energetického výdaja a metabolizmu pomáha udržiavať primeranú telesnú hmotnosť po pôrode.
  • Prispieva k duševnej pohode.

Cvičenie pre ženy

období tehotenstva, každá  žena prechádza psychicky i fyzicky náročným obdobím. Preto vytvárame cvičenie na doma, ktoré napomáha ženám zlepšovať svoju kondíciu a predchádzať zdravotným problémom aj v období, v ktorom to potrebujú najviac.

Napríklad naša chrbtica je zložitý mechanizmus, ktorý sa skladá sa zo stavcov, platničiek, kĺbov, väzov, svalov a napomáha držať váhu tela a zaisťuje pohyb. A práve budúce mamičky nadmieru zaťažujú túto časť tela.

Preto je nesmierne dôležité pre zdravý životný štýl, posilňovať chrbát a brušné svalstvo aj v období tehotenstva a materstva, aby sa predchádzalo problémom ako diastáza, hernia disku, priberanie alebo nechcená inkontinencia.

Čo u nás nájdete

Cvičíme, konzultujeme, vzdelávame..

Nájdete tu všetko od jednoduchých základných informácii až po osobný VIP prístup.

ZDRAVÁ STRAVA 🥗

  • Ktoré potraviny obsahujú prospešné látky pre plod? 
  • Ktorým potravinám sa naopak vyhýbať?
  • Ako by mal teda vyzerať ideálny jedálniček?
Pestrá a zdravá strava by mala byť samozrejmosťou každej budúcej mamičky. Strava Je kľúčový faktor, ktorá zásadným spôsobom ovplyvňuje priebeh tehotenstva a vývoj plodu.

POHYB JE ŽIVOT 🏃‍♀️

  • Môžem cvičiť v tehotenstve alebo po pôrode?
  • Je pohyb pre plod prospešný?
  • Akým cvikom sa musím vyvarovať?
Pohyb je základným nástrojom k zdraviu. Ak je tehotenstvo bez komplikácii neexistuje dôvod, prečo by ste nemali cvičiť. Čím skôr začnete, tým lepšie. Predídete bolestiam chrbta, bolestiam bedrových kĺbov alebo problémom s únikom moču. Hýbte sa, a neskôr to vaše telo aj dieťa určite ocení.

VITAMÍNY PRE 👭

  • Môžem doplniť svoju stravu o vitamíny a minerály?
  • Aké vitamíny potrebujem v tehotenstve?
  • Ktoré vitamíny sú pre plod najdôležitejšie?
Vitamíny a minerály  sú vašim dôležitým podporným prvkom zdravého organizmu. Niektoré si vaše telo vie samo vytvoriť, iné si dopĺňate vhodnou stravou. V tehotenstve je veľmi náročné prijať všetky minerály ktoré potrebujete, a práve od toho sú tu vitamíny a ostatné doplnky, ktoré zabezpečujú správne fungovanie vášho tela pre vás a vaše dieťa.

Aké máte s nami skúsenosti?

Našimi kurzami prešlo už viac ako 865 žien zo Slovenska a Českej republiky

Pochvaľujem si u vás pestrosť jedálnička. Oceňujem, že prikladáte aj týždenne nákupy uľahčuje mi to výber potravín. Presne viem čo budem celý týždeň nakupovať a variť.
PetraFinančný poradca
Veľmi mi pomáhajú vaše cvičenia cítim sa po nich skvelo. Odporúčam každej tehotnej, ktorá chce so sebou niečo robiť a nemá čas popri deťoch chodiť do posilky.
Martinamama dvoch detí
Ďekuji za skvelé tipy a rady které mi posílate, moc mi pomohli v tehotenství když sem mela křeče nebo bolesti páteře. Určite vás budu sledovat i nadále když sem po porodu.
JanaÚčetní
Som rada že som vás objavila, pretože že som u vás našla odpovede na všetky moje otázky, pretože každá tehotná žena chce pre seba a svoje dieťa len to najlepšie. Od prepracovanej vyváženosti stravy ktorú ponúkate v pestrom jedálničku, cez rôzne dobre rady a tipy na cvičenia ktoré by ma nenapadli a pritom sú jednoduché a nenáročné. Nikdy by ma nenapadlo že mi dokážu tak pomôcť. Ďakujem vám a želám veľa spokojných klientiek ako ja.
Mirka

Odhaľte potraviny ktoré sú prospešné pre vás a vaše bábätko a ktorým sa naopak oblúkom vyhýbajte.

Čo jesť a nejesť v tehotenstve 🍛

  • 7 vhodných potravín
    ktoré potraviny nesmú chýbať vo vašom jedálničku
  • 7 nevhodných potravín
    ktorým potravinám sa vyhýbať a ktoré obmedziť?
  • BONUS
    tip na rýchlu a chutnú večeru + recept
  • BONUS 2
    nechaj sa prekvapiť... toto je naozaj PECKA!!! 🎁

* posielanie nepotrebných a obťažujúcich správ nechávame na iných.